Тәмпіш қара

Тәмпіш қара

Тәмпіш қара


«Тәмпіш қара» – жазушының ауыл балалары өмірін суреттейтін шығармасы. Шығарма сюжетіне негіз болған оқиғалар өткен ғасырдың 30-40 жылдар аралығына дөп келеді. Повесть негізгі кейіпкердің балалық шақты суреттеуімен басталады. Басты кейіпкер Ертайдың баяндауымен өрілетін оқиғалар желісінен сол кезеңдегі ауыл балаларының өмірі, таным-түсінігі, қоршаған ортаға көзқарасы анық танылады. Ертай – ауыл мектебіндегі үздік оқушы, өзінің бір басында өжеттік пен қайсарлық, аздап мақтаншақтық та бар. Жалпы шығарманың өзегін құрайтын оқиғаларға себепші болған Шаншатайдың ауылға келуімен ауыл балаларының өмірі күрт өзгереді. Қала көрген, сол кезеңдегі ауылға таңсық мәдениет үлгілерінен хабардар Шаншатай балаларды өзіне үйіріп, жаңа бастамалар көтеріп, оларды жаңа дүниелерге, жақсы істерге тарта бастайды. Шығармада ауыл балаларының өмірімен қатар оларға ересектердің ықпалы, қарым-қатынасы да көрініс табады. Оқиғалары біріне-бірі сабақтаса өрілген шығарманың тілі жеңіл, оқиғалары да бала түсінігіне лайықталып берілген.

Материалдарды толық оқып/тыңдау үшін жазылып-тіркелу керек
  • Сипаттамасы
  • Пікірлер

«Тәмпіш қара» – жазушының ауыл балалары өмірін суреттейтін шығармасы. Шығарма сюжетіне негіз болған оқиғалар өткен ғасырдың 30-40 жылдар аралығына дөп келеді. Повесть негізгі кейіпкердің балалық шақты суреттеуімен басталады. Басты кейіпкер Ертайдың баяндауымен өрілетін оқиғалар желісінен сол кезеңдегі ауыл балаларының өмірі, таным-түсінігі, қоршаған ортаға көзқарасы анық танылады. Ертай – ауыл мектебіндегі үздік оқушы, өзінің бір басында өжеттік пен қайсарлық, аздап мақтаншақтық та бар. Жалпы шығарманың өзегін құрайтын оқиғаларға себепші болған Шаншатайдың ауылға келуімен ауыл балаларының өмірі күрт өзгереді. Қала көрген, сол кезеңдегі ауылға таңсық мәдениет үлгілерінен хабардар Шаншатай балаларды өзіне үйіріп, жаңа бастамалар көтеріп, оларды жаңа дүниелерге, жақсы істерге тарта бастайды. Шығармада ауыл балаларының өмірімен қатар оларға ересектердің ықпалы, қарым-қатынасы да көрініс табады. Оқиғалары біріне-бірі сабақтаса өрілген шығарманың тілі жеңіл, оқиғалары да бала түсінігіне лайықталып берілген.